Powered By Blogger

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

"ΜΑΡΤΥΡΙΑ"ΚΑΡΔΙΤΣΑ 1930.Ο ιπτάμενος ρόμβος

Ένα αξιοσημείωτο Οριακό Φαινόμενο συνέβη στις 25 Ιουλίου 1930,
όταν ένα ΑΤΙΑ εθεάθη από πλήθος ατόμων. Ας δούμε όμως πως το
περιγράφει ο αυτόπτης μάρτυρας κ. Δημήτριος Τσέλιος, ο οποίος
εντυπωσιάστηκε τόσο από το γεγονός που κράτησε σημειώσεις :
«Σήμερον περί ώραν 2 μ.μ. άνωθεν του Στενού Μουζακίου και εις
ύψος 3000 μέτρων περίπου ενεφανίσθη μυστηριώδης ιπτάμενος
ρόμβος χρώματος στιλπνού κυανού κινούμενος τελείως αθόρυβος και
με ιλιγγιώδη ταχύτηταν. Πλήθος ανθρώπων παρακολούθησε τον
μυστηριώδην αυτόν ρόμβο με αληθινό δέος χωρίς κανείς να δυνηθεί
να δώσει μια αληθοφανή εξήγηση περί αυτού. Μερικοί μάλιστα,
ιδίως γυναίκες, εσταυροκοπιούνταν λέγοντας «θα μας χάσει ο Θεός».
Ο ιπτάμενος ρόμβος παρέμεινε ορατός κατά τη διαδρομή του επί δύο
λεπτά περίπου, ηκολούθησε δε την εξής διαδρομήν : Στενόν
Μουζακίου – Στενόν Πύλης – Μονή Αγίου Βησσαρίωνος – Φήμη –
Μετέωρα – Λάρισα, από όπου κατευθυνθείς Β+ εξηφανίσθη. Ο
ιπτάμενος ρόμβος γλιστρούσε κυριολεκτικώς στον αέρα τελείως
αθορύβως χωρίς τον παραμικρό κραδασμό, ούτε ακόμη και κατά τας
αλλαγάς της κατευθύνσεώς του, τας οποίας επραγματοποίει μεθ’
όλης του της ταχύτητας και γωνιωδώς και όχι δια κυκλικής στροφής.
Όπισθεν του δεν άφηνε καπνούς ως τα αεροπλάνα ή φωτεινήν ουρά
ως οι διάττοντες και οι μετεωρίται. Ασφαλώς πρόκειται περί
τελειοτάτου πτητικού μηχανήματος, αλλά από πού προέρχεται;»
(Γιώργος Μπαλάνος, Όντα από το διάστημα, 1975).
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

ATIA στην πλατεία Συντάγματος την δεκαετία του 1950!


Μια πολύ ωραία φωτογραφία από την δεκαετία του 1950, κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο η οποία απεικονίζει την πλατεία Συντάγματος, και στο κέντρο της φωτογραφίας ένα άγνωστο αντικείμενο.
Μην ρωτήσετε για την αυθεντικότητα της φωτογραφίας καθώς είναι δύσκολο να σας απαντήσουμε.
Αν όμως είναι αυθεντική σίγουρα αποτελεί μια από τις καλύτερες παλιές φωτογραφίες ΑΤΙΑ και ειδικά στην χώρα μας!
BINTEO ME ΜΕΓΈΘΥΝΣΗ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΑΣ...http://www.youtube.com/watch?v=2LVfll7r4HY#t=17 

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

Στο Ελληνικό Δημόσιο οι ιστορικές επιστολές του Θ. Κολοκοτρώνη


Με πρωτοβουλία του υπουργού Πολιτισμού Πάνου Παναγιωτόπουλου περιέρχονται στο Ελληνικό κράτος οι δυο ιστορικές επιστολές του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, οι οποίες επρόκειτο να δημοπρατηθούν την Τετάρτη από τον οίκο Πέτρου Βέργου.
Οι σχετικές διαπραγματεύσεις με τους κατόχους και δικαιούχους των δύο ντοκουμέντων της νεότερης Ιστορίας έγιναν το τελευταίο 24ωρο και η συμφωνία ολοκληρώθηκε το πρωί της Τετάρτης.
Οι δυο επιστολές αποκτήθηκαν αντί του ποσού των 4.000 ευρώ η καθεμιά.
Η μια επιστολή γράφτηκε το 1822, απευθύνεται προς τον Δημητράκη Πλαπούτα και αποδεικνύει ότι η φράση «φωτιά και τσεκούρι», που έγινε γνωστή από άλλη επιστολή που έγραψε ο Κολοκοτρώνης το 1826, στην πραγματικότητα προγράφτηκε τέσσερα χρόνια νωρίτερα απ’ ό,τι νομίζαμε.
Εδώ ο Κολοκοτρώνης την επικαλείται στην προσπάθειά του να συνεγείρει τον κόσμο να βοηθήσει στην πολιορκία της Πάτρας.
Η δεύτερη επιστολή απευθύνεται προς τους Δημητράκη Πλαπούτα, Γεώργιο Δημητρακόπουλο και Νικόλαο Μπούκουρα, με ημερομηνία 17 Νοεμβρίου 1822 και περιλαμβάνει οδηγίες του Κολοκοτρώνη για τις μελλοντικές κινήσεις τους.
H ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

'ΜΑΡΤΥΡΙΑ' Τι έπεσε στη θαλάσσια περιοχή τις Ιεραπετρας;

Αυτό το περιστατικό έγινε στις 29/12/1984 στο Μύρτος Ιεράπετρας.
Όταν πληροφορήθηκα αυτό το γεγονός αμέσως μετέβηκα στο
Μύρτος και από τις μαρτυρίες των κατοίκων που συνάντησα και
συζήτησα παραθέτω τις δύο πιο σημαντικές. Όπως μου είπε ο κ.
Μανώλης Γιωτάκης: «Εγώ άκουσα ότι έπεσε ένα αεροπλάνο στην
ακροθαλασσιά και είδα καπνούς. Δεν ξέρω αν ήταν μόνο καπνός ή
και νερά μαζί. Πέρασε όμως αρκετή ώρα και δεν ήρθαν άλλα
αεροπλάνα, όπως θα συνέβαινε αν ήταν αεροπλάνο, για να αρχίσουν
τις έρευνες. Τότε εγώ σκέφθηκα ότι ήταν πύραυλος, από κάποια βάση
που υπάρχει κοντά, που έφυγε από την πορεία του και έπεσε σε
απόσταση τρία μίλια περίπου από το Μυρτό. Βρήκαμε την απόσταση
παίρνοντας ως μονάδα μέτρησης το νησί που βρίσκεται απέναντι από
το χωριό μας, που είναι 9 μίλια. Το χωρίσαμε δια του τρία, και
είδαμε, όπως είπα προηγουμένως, ότι ήταν τρία μίλια νοτιοδυτικά
περίπου η στήλη του καπνού ή οτιδήποτε άλλο ήταν αυτό.
Σημειωτέον ότι ο καιρός ήταν άσχημος και είχε αρχίσει να
σκοτεινιάζει. Το ίδιο βράδυ η τηλεόραση ανέφερε το γεγονός, εγώ
δεν το άκουσα και είπε και μερικές κουβέντες ο πρόεδρος του
χωριού, ο οποίος βρισκόταν στην ακροθαλασσιά όταν αυτό έπεφτε.

 Η στήλη που δημιουργήθηκε από την πτώση του αντικειμένου, όπως
υπολογίστηκε ήταν αρκετά ψηλή και έφτανε περίπου τα 200 μέτρα.
Την άλλη μέρα ήρθε το λιμενικό για έρευνα, η οποία ήταν σύντομη
και χωρίς θετικά αποτελέσματα, λόγω του άσχημου καιρού που
επικρατούσε στην περιοχή». Ένας άλλος μάρτυρας,
 ο κ. ΓιώργοςΔασκαλάκης είπε: «Πήγαινα στον κήπο μου λίγο πιο έξω από το
χωριό, και τότε άκουσα μερικά παιδιά να φωνάζουν ότι έπεσε ένα
αεροπλάνο κοντά στο χωριό. Κοιτάζω και βλέπω ένα κόκκινο
«πράγμα» αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήταν αεροπλάνο όπως
φώναζαν τα παιδιά ή κάτι άλλο. Από αυτό το «πράγμα» έβγαιναν
καπνοί και στο μέσο ήταν κόκκινο. Όταν έπεσε στη θάλασσα,
δημιούργησε μία στήλη, ύψους περίπου 200 μέτρων η οποία
διαλύθηκε μετά από μία ώρα περίπου. Το στοιχείο που μας παρέχει
την πραγματική φύση αυτού του αντικειμένου, είναι ότι η πτώση
αυτού του αντικειμένου προκάλεσε πίδακα ύψους 200 μέτρων, του
οποίου μάλιστα το νερό ήταν ζεστό. Είναι προφανές ότι η πτώση ενός
αεροπλάνου ιδιωτικού ή ακόμα κι η απίθανη πτώση πυραύλου δεν
μπορούσε να προκαλέσει τον παραπάνω πίδακα και να ζεσταθεί
αυτόματα και το νερό. Αυτό το γεγονός μπορεί να προκληθεί μόνο
από ένα ισχυρό μηχάνημα το οποίο είναι στάσιμο στο συγκεκριμένο
σημείο και δουλεύει με όλη την έντασή του.


 Διαβαστε τι εγραψε και η εφημεριδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
Εφημερίδα Ελευθεροτυπία 31/12/1984 και 1/1/1985
Ημ/νία 29 Δεκεμβρίου 1984 Τοποθεσία 4-5 μίλια μακριά από την
ακτή του Μύρτου, στην Ιεράπετρα, νότια Κρήτη. Στις 16:20 ένα UFO
φάνηκε να πετάει πάνω από τη θάλασσα ερχόμενο από νοτιοδυτικά.
Το UFO έβγαζε καπνό και μετά από λίγο έπεσε μέσα στη θάλασσα
κάποια μίλια μακριά από την ακτή προκαλώντας γιγαντιαία κύματα
«ντουζίνες μέτρα ψηλά». Οι λιμενικές αρχές προσπάθησαν να
προσεγγίσουν τη περιοχή της πτώσης αλλά ήταν αδύνατο λόγω της
άγρια θάλασσας. Κανένα αεροπλάνο δεν αναφέρθηκε πως είχε χαθεί.
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

Σύνδεση Αιγιακού και Ινδικού πολιτισμού


Ο καταξιωμένος Ινδός γλωσσολόγος και ερευνητής J.K. Chatterji γράφει
στο βιβλίο του «History and Culture of the Indian People, Race,
movements and pre-historic Culture» : ότι η κοιτίδα των Δραβιδών, (φυλές
των οποίων η γλωσσική οικογένεια από 23 γλώσσες. αντιστοιχεί στην
Ινδία και το Πακιστάν σε 200 και πλέον εκατομύρια ανθρώπους ), είναι τα
νησιά του Αιγαίου, και πιθανότερα η Κρήτη, απ΄ όπου οι πρόγονοί τους
ξεκίνησαν πριν από πολλές χιλιετίες για να καταλήξουν στην
Μεσοποταμία όπου ανέπτυξαν τον Σουμεριακό πολιτισμό, και στη
συνέχεια απλώθηκαν στην Κεντρική και νότια Ινδία.

Σχετικά με την Ινδική
ομάδα φυλών των Δραβίδων, ο Ινδός ερευνητής T.R.Sesha Iyengar,
παρατηρεί επίσης στο βιβλίο του ΅Dravidian IndiaΆ, (είναι έκδοση της
πόλης του Madras, του 1925 που επανεκδόθηκε πρόσφατα, ένα από τασημαντικότερα κλασσικά της Δραυιδικής λογοτεχνίας), ότι οι Σουμέριοι
και οι Δραβίδες είχαν αξιοσημείωτες ομοιότητες. Συμφωνεί και αυτός στο
ότι μια από τις σημαντικότερες θεωρίες σχετικά με την καταγωγή τους,
φέρει τους Δραβίδες να είναι μια Μεσογειακή φυλή προερχόμενη από την
Κρήτη, η οποία ο ίδιος θεωρεί ότι απετέλεσε το φυλετικό υπόστρωμα των
Πελασγών. Ο Sesha Iyengar, αναφέρει τις παρατηρήσεις του Ινδού
αρχαιολόγου R.D.Banerji, βοηθού του αρχαιολόγου John Marshall που
ανακάλυψαν μεταξύ του 1922 και 1927, τις πρώτες δύο μεγάλες πόλεις της
κοιλάδας του ποταμού Ινδού Harappa και Mohenjo Daro, και προσθέτει ότι
ο πολιτισμός αυτός, συνδέεται άμεσα με τον Αιγιακό πολιτισμό της
ανατολικής Μεσογείου, εκτός άλλων και από το γεγονός ότι διάφορες
σχέσεις ανιχνεύονται μεταξύ των Μινωικών αρχαιοτήτων και αυτών του
Mohenjo Daro και ειδικά σε χρωματισμένα κεραμικά σκεύη. Παρατηρεί
επίσης ότι η ιερογλυφική γραφή που βρέθηκε στην Harappa, υπό μορφή
χιλιάδων σφραγίδων και πινακίδων (4.000 περίπου), δείχνει ένα υψηλό
επίπεδο εξέλιξης. Είναι γεγονός ότι η γραφή αυτή δεν εμφανίζει κανενός
είδους ομοιότητα με κανένα από τα γνωστά Ινδικά αλφάβητα, ενώ
αντίθετα σχετίζεται με αυτά της Μυκηναϊκής εποχής. Υπάρχουν όμως
πολλοί παραπάνω λόγοι πέρα από την μαρτυρία των σημαντικών αυτών
ανθρώπων, που μας βεβαιώνουν ότι η φυλή αυτή ήταν πρωτοελληνική
Πελασγική, η οποία αφού εγκατέστησε αποικίες στην Μεσοποταμία και
συνέβαλλε καθοριστικά στην δημιουργία του Σουμεριακού πολιτισμού,
συνέχισε την αποικιακή της δράση, και επεκτάθηκε στην κοιλάδα του
Ινδού όπου εκεί επίσης απετέλεσε την βάση για την δημιουργία του
ομώνυμου πολιτισμού, όπως βλέπουμε από τα ερείπια των δύο πόλεων
Mohenjo Daro και Harappa της 4ης π.Χ. χιλιετίας στις όχθες του Ινδού
ποταμού, (σημερινό νότιο Πακιστάν).
Αυτά τα ερείπια αποτελούν σήμερα
τον αρχαιότερο γνωστό, ανεπτυγμένο πολιτισμό στην Ινδική χερσόνησο,
και φανερώνουν ένα υψηλό τεχνικό επίπεδο με εκτεταμένο πολεοδομικό
αποχετευτικό και υδροδοτικό σχεδιασμό (ρυμοτομία με κανονικά
οικοδομικά τετράγωνα, πολυώροφα κτίρια από ψημένα τούβλα, δημόσια
θερμαινόμενα λουτρά και δημόσιες κεντρικές αποθήκες σιτηρών ). Ο
πληθυσμός της πόλης Mohenjo Daro υπολογίζεται ότι κυμαινόταν στις 20
με 50 χιλιάδες άτομα, και είναι αξιοσημείωτο ότι δεν έχει πιστοποιηθεί από
κανένα στοιχείο η φυσιολογική σταδιακή ανάπτυξη της, όπως επίσης και
των άλλων 1.400 πόλεων της περιοχής του Ινδού ποταμού που
ανακαλύφθηκαν αργότερα και χαρακτηρίζονται από τα ίδια πολιτισμικά
στοιχεία. Μια αργή ταχύτητα ανάπτυξης θα ήταν και η αναμενόμενη εάν ή
γνώση σχετικά με την τεχνική υποδομή της είχε αποκτηθεί από εντόπιους
πληθυσμούς. Έχει παρατηρηθεί από ευρήματα, ότι οι πόλεις αυτές μετά
την καταστροφή τους από τις πλημμύρες του Ινδού ξανακτίζονταν αμέσως,
αλλά με το παράδοξο η νεότερη να παρουσιάζει κάθε φορά λιγότερη
τεχνική επιτήδευση και επιδεξιότητα, ενώ τα παλαιότερα στρώματα να
αποδεικνύονται σαφώς ανώτερα των νεωτέρων από τεχνική άποψη, (7
στρώματα συνολικά) πράγμα που αποδεικνύει ότι οι αρχικοί πληθυσμοί
που πρώτοι έκτισαν τις πόλεις αυτές, θα πρέπει να εισήγαγαν τεχνικές
γνώσεις ήδη αναπτυγμένες σε κάποιον άλλο τόπο. Τα σπίτια είχαν έναν ή
δύο ορόφους με επίπεδες σκεπές. Ήταν σχεδόν όλα πανομοιότυπα και
παρουσίαζαν την εξής ιδιομορφία : Είχαν εσωτερική αυλή και όλα τους τα
παράθυρα έβλεπαν μόνο την αυλή, και κανένα τον δρόμο. Το πιθανότεροείναι η κατασκευή τους να εξυπηρετούσε στην αποτελεσματικότερη
αντιμετώπιση από τυχόν πλημμύρες, ή αιφνιδιαστικές επιθέσεις ξένων
φυλών της γύρω περιοχής. Κάθε σπίτι είχε το δικό του πηγάδι και το δικό
του λουτρό, ακόμα και τα πιο απομακρυσμένα από το κέντρο. Κεραμικοί
σωλήνες, συνέδεαν τα σπίτια με κεντρική αποχέτευση η οποία περνούσε
κάτω από τους κεντρικούς δρόμους και από εκεί διοχετεύονταν σε κοντινά
ποτάμια. Αυτό όμως είναι ένα από τα πολεοδομικά χαρακτηριστικά του
Μινωικού πολιτισμού που τα συναντάμε ευρέως στην Κρήτη, όπως επίσης
παρατηρούμε και το εξής συνηθισμένο για τον Ελλαδικό χώρο φαινόμενο:
τα κεντρικά αποχετευτικά κανάλια στους δρόμους να καλύπτονται με
τετράγωνες λίθινες πλάκες, πράγμα εντελώς ασυνήθιστο αν όχι μοναδικό
για την ευρύτερη περιοχή της Ινδικής χερσονήσου.

 Αν και έχουν
ανασκαφεί πολλά οικιακά σκεύη εξαιρετικής τέχνης από ορείχαλκο
(μπρούντζο) και ασήμι, δεν υπάρχουν κοιτάσματα αυτών των μέταλλων
στην περιοχή, και αυτό είναι ένα στοιχείο που δείχνει πως οι κάτοικοι των
πόλεων αυτών εισήγαγαν τα μέταλλα από άλλες χώρες, γνωρίζοντας ήδη
την επεξεργασία τους εκ των προτέρων, διότι η μεταλλουργία δεν μπορεί
βέβαια να αναπτύχθηκε από το μηδέν σε μια περιοχή που δεν υπήρξε στο
έδαφός της η πρώτη ύλη εξ αρχής. Σχετικά με την διακυβέρνηση, από το
γεγονός ότι το παλάτι και ο κυρίως ναός βρέθηκαν να συνυπάρχουν στο
ίδιο κτιριακό συγκρότημα, συμπεραίνουμε ότι ο ανώτατος άρχων της
πόλης θα πρέπει να ήταν ταυτόχρονα και αρχιερεύς, και να επισημάνουμε
ότι ένας αντίστοιχος διπλός ρόλος εμφανίζεται στο πρόσωπο του Μίνωα
και στην Μινωική Κρήτη. Αντίθετα κανένα στοιχείο δεν μας επιτρέπει να
συμπεράνουμε ότι υπήρχε κάποια ενιαία κυβέρνηση ή βασιλέας για τις
1.400 πόλεις αυτές, αν και το σύνολο τόσων πολλών πόλεων με κοινά
δομικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά, στην ίδια ευρύτερη περιοχή θα
μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως βασίλειο ή αυτοκρατορία. Παρʼ
όλα αυτά, τα ευρήματα δείχνουν ότι οι πόλεις αυτές ήταν πάντα αυτόνομες
κατά το πρότυπο των Ελληνικών. Τα ίχνη του τοπικού Ινδικού πολιτισμού
Sorath που χρονολογείται στο 3700 π.Χ. σε γειτονική περιοχή της Ινδίας
(σημερινή χερσόνησο Saurashtra, στο Gujarat μέσα στα όρια δηλαδή της
επιρροής του πολιτισμού του Ινδού ποταμού) διαφέρουν ριζικά από τις
παραπάνω πόλεις σε οποιοδήποτε τεχνικό ή καλλιτεχνικό επίπεδο. Οι
αρχαιολόγοι που ανέσκαψαν την περιοχή όπως και ο επικεφαλής του
αρχαιολογικού τμήματος αρχαίας ιστορίας του πανεπιστημίου M.S.
Baroda, καθηγητής Κ.Κ. Bhan, δηλώνουν ότι ο τοπικός αυτός πολιτισμός,
παρʼ όλο ότι προηγήθηκε της κτίσεως της πόλης Harappa, δεν προσέφερε
το παραμικρό στην διαμόρφωση του πολιτισμού της, αν και εντοπίστηκαν
από ευρήματα εμπορικές σχέσεις μεταξύ τους, σε ημιπολύτιμους λίθους,
και την συνεκμετάλλευση βοσκοτόπων. Αντίθετα οι ίδιοι άντλησαν τα
μέγιστα από στοιχεία του πολιτισμού της κοιλάδας του Ινδού. Αυτό δείχνει
την ανωτερότητα του πολιτισμού της, που διατήρησε την πολιτισμική
ταυτότητα του μέχρι και την μυστηριώδη εγκατάλειψη του (πιθανότατα
από μεγάλη πλημμύρα του ποταμού), χωρίς να έχει επηρεασθεί από την
τοπική Ινδική κουλτούρα που είχε και αυτή την δική της ξεχωριστή
ταυτότητα. Επίσης εμφανή ίχνη σχέσεων με πολιτισμικά χαρακτηριστικά
από το Αιγαίο προκύπτουν από ομοιότητες με θρησκευτικές τελετουργίες η
ταφικές πρακτικές όπως η λατρεία θεότητας των φιδιών από εικαστικές
παραστάσεις, και η ανεύρεση χάλκινου νομίσματος ή συμβόλου με τονδιπλό πέλεκυ στο Mohenjo Daro. Λατρευτικά ειδώλια της Μεγάλης
Μητέρας Θεάς που έχουν βρεθεί σε βόρειο και νότιο Ινδία από την περιοχή
του Αιγαίου, ενισχύουν την παραπάνω θέση. Ακόμη σε αγγείο από πέτρα
που βρέθηκε στην κοιλάδα του Ινδού και χρονολογείται από το 2.500 π.Χ,
ο Ηρακλής απεικονίζεται να πνίγει τα δύο φίδια που του έστειλε η θεά Ήρα
! Σκελετοί που βρέθηκαν στην περιοχή, ανθρωπολογικά δείχνουν την
προέλευση τους από την περιοχή της Μεσοποταμίας, και χρονολογούνται
πριν το 2.000 π.Χ. Φαίνεται όμως ότι η παρουσία των αποίκων που
δημιούργησαν τον πολιτισμό των πόλεων Harappa / Mohenjo-Daro καθώς
και των άλλων 1.400 πόλεων του Ινδού ποταμού, δεν ήταν όσο πρόσφατη
δείχνουν τα αρχαιολογικά ευρήματα των πόλεων αυτών, διότι έχει
ανακαλυφθεί τελευταία στα νερά του κόλπου του Khambhat, μέσα στην
περιοχή Gujarat πάντα, μια άλλη παρόμοια πόλη βυθισμένη σε βάθος 40
μέτρων. Από την πόλη αυτή έχουν ανασυρθεί αντικείμενα που
χρονολογούνται στα 7.500 π.Χ. και η ρυμοτομία της είναι πανομοιότυπη
με αυτή της πόλεως Harappa, που είναι φυσικά πολύ νεώτερη.
Το γεγονός
αυτό αφήνει ανοικτό ένα σοβαρό ενδεχόμενο οι κάτοικοι του Αιγαίου να
γνώριζαν τις περιοχές αυτές πολύ νωρίτερα από τον αποικισμό στην
Μεσοποταμία, επιβεβαιώνοντας έτσι την ύπαρξη πανάρχαιων επαφών,
όπως η διεξαγωγή της εκστρατείας του Διονύσου που έχουν περιγράψει
ποικίλες αρχαίες ιστορικές πηγές. Όσον αφορά την ονομασία Δραβίδαι,
πρόκειται για έναν όρο που εισήχθη από τον Robert A. Caldwell το 1856,
παρμένο από την Σανσκριτική λέξη Dravida που βρέθηκε σε ένα κείμενο
του 7ου π.Χ. αιώνα, η οποία ήταν η Σανσκριτική απόδοση του ονόματος
της φυλής Tamil, της μεγαλύτερης σε έκταση και αριθμό ομιλούντων Δραβιδικής γλώσσας. Με δεδομένη την παλαιότητα αυτής της ονομασίας
του λαού των Δραβίδων, και το γεγονός ότι κάθε απόπειρα ετυμολογίας
της συγκεκριμένης λέξης δεν μπορεί να είναι παρά μια πιθανολογία, ας μας
επιτραπεί το δικαίωμα για μια επί πλέον ετυμολογική πιθανολόγηση, που
όμως δεν στερείται από συνάδουσες ενδείξεις στα πλαίσια της
διαφαινόμενης πορείας του θαλασσοπόρου αυτού λαού από το Αιγαίο προς
την Ινδία : Υδραυείδαι : από τη λέξη ύδωρ και το παραγόμενο απʼ αυτήν
επίθετο υδραίος, (αντίθετο του χερσαίος) που δηλώνει την καταγωγή
κάποιου από παραθαλάσσιο τόπο και την κυρία ασχολία του με την
θάλασσα, και (F)είδος για να δηλωθεί το γένος του λαού από τέτοιου
είδους τόπους, όπως συμβαίνει με τα πάμπολλα και αρχαιότατα λήγοντα
εις -είδης επίθετα και επώνυμα της Ελληνικής. Το ΅ΥΆ προ ενός ομόηχου
άρθρου όπως το ΅οιΆ γίνεται εύκολα κατανοητό πως συναιρέθη, και πολύ
πιθανόν αυτό να είχε συμβεί πριν καν αυτοί εξέλθουν από την περιοχή του
Αιγαίου. Μια παρεμφερή εξελικτική διαδικασία στα Σανσκριτικά, αλλά και
σε Δραβιδικές γλώσσες (π.χ. στη γλώσσα Brahui του Μπαλουχιστάν ή σʼ
αυτή των Καλάσα) με βάση τη λέξη «ύδωρ», διακρίνουμε στην λέξη για
την ανοιχτή θάλασσα, ή ωκεανό που είναι samudra και έχει συντεθεί από
τις λέξεις sam = συν, και udra = ύδωρ, όπως άλλωστε και η καθʼ εαυτό
κυριολεκτική σημασία της στα Σανσκριτικά είναι ακριβώς «το συμμάζεμα
ή σύνολο των υδάτων», ή «σύνυδρο» αν θα έπρεπε να την αποδώσουμε με
μια ενιαία λέξη. Είναι χρήσιμο πάντως να συγκρατήσουμε την εμφανή
πρωτοελληνική προέλευση των πρώτων συνθετικών της πολύ σημαντικής
αυτής λέξης που επιβεβαιώνει τα παραπάνω.
Οι Πελασγοί τέλος
σχετίζονται σύμφωνα και με τον Τ.R.Sesha Iyengar, με τους (Υ)δραυείδες,και ίσως το όνομα τους να αποτελεί μια μεταγενέστερη Αχαϊκή απόδοση
της ονομασίας του ιδίου λαού, διατηρώντας την ίδια κατά βάση σημασία
τη σχετική με το υγρό στοιχείο, ως «οι άγοντες τα πέλαγα» ή «οι εκ του
πελάγους αγόμενοι» με προϋπόθεση βέβαια ότι προηγείται χρονικά η λέξη
«πέλαγος». Και στις δύο περιπτώσεις η συχνά απαντώμενη περιγραφή των
λαών του Αιγαίου ως «λαοί της θάλασσας» από διάφορες μη ελλαδικές
πηγές, καλύπτει και στις δύο ονομασίες. Είναι γνωστό από το 1923 σχεδόν,
τότε που η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως τις χιλιάδες ειδώλια
θεοτήτων και σφραγίδες, από τις πανάρχαιες πόλεις Μοχέντζο Ντάρο και
Χαράππα, ότι πολλά από αυτά απεικονίζουν γνωστές και αναγνωρίσιμες
στάσεις της Γιόγκα. Έτσι δημιουργήθηκε η σοβαρή ένδειξη ότι το
πασίγνωστο και πανάρχαιο σύστημα για την καλλιέργεια του ελέγχου του
νου επάνω στο σώμα και την διατήρηση της ψυχοσωματικής ισορροπίας,
είναι κι αυτό ένα από τα πολιτισμικά στοιχεία που μετέφεραν οι
πανάρχαιοι Δραυείδες από την περιοχή της Μεσοποταμίας και μέσω αυτής
από το Αιγαίο. Παρόμοιες στάσεις γιόγκα έχουν αναγνωρισθεί και σε
αγαλματίδια που έχουν ανασκαφεί από την περιοχή της Ιεράπετρας της
Κρήτης και χρονολογούνται μεταξύ 4000 και 3500 π.Χ. Βεβαίως τα
αρχαιολογικά ευρήματα από μόνα τους δεν θα επαρκούσαν ως αποδεικτικά
στοιχεία για να επιβεβαιωθεί μια τέτοια σχέση, εάν δεν συνδυαζόταν με
μια επίσης πολύ σοβαρή ένδειξη σχετικά με την προέλευσή της, που δεν
είναι άλλη από την ίδια τη λέξη γιόγκα ! Αυτή από μόνη της επιβεβαιώνει
τον παραπάνω ισχυρισμό για την προέλευση της Γιόγκα από το Αιγαίο, με
την σημασία της στα Σανσκριτικά που είναι : «ένωση δια της ζεύξης». Η
ίδια η λέξη yoga προέρχεται από την σανσκριτική λέξη jugam, που
σημαίνει κυριολεκτικά ζυγός βοών, και μας εκπλήσσει με την διπλή
ηχητική και εννοιολογική ταύτιση της με την αρχαία ελληνική λέξη ζυγόν,
που πολύ αργότερα έγινε ζυγός και ως γνωστόν σημαίνει μέχρι και σήμερα
ακριβώς το ίδιο πράγμα, δηλαδή τον πανάρχαιο γεωργικό μηχανισμό
γεωργικής καλλιέργειας (ζυγός βοών). Η λέξη αυτή όμως είναι δυνατόν να
ετυμολογηθεί μόνο στην Ελληνική γλώσσα, με την τροπή του δ σε ζ (που
ως γλωσσικό φαινόμενο συναντάται συχνά, όπως στο όνομα Δευς-γεν.Διός που γίνεται Ζεύς-Διός διατηρώντας το δ στην γενική, η στην λατινική
Jupiter η οποία ερμηνεύεται ως «Ζ(+)ευς- πατήρ» κλπ ) οπότε η λέξη
ζυγόν πριν την τροπή επροφέρετο δυγόν, λέξη που άλλωστε δεν είναι
υποθετική, αλλά υπάρχει αυτούσια και με την έννοια ζυγού στην Βοιωτική
διάλεκτο. Επομένως ως δυγόν ερμηνεύεται και ετυμολογείται ως: αριθμός
δυο + ρήμα άγω (φέρω), δηλαδή το από δύο φερόμενον ! Η αρχέγονη
σημασία της λοιπόν φαίνεται ότι αφορούσε ανέκαθεν τον γεωργικό
μηχανισμό που άγεται από δύο υποζύγια. Άλλωστε όποιο παράγωγο της
και αν πάρουμε από την αρχαία ελληνική μέχρι και την σημερινή
καθομιλουμένη, βρίσκουμε πάντα να υποκρύπτεται ο αριθμός δύο :
ζ(δ)υγός, ζ(δ)εύγος, ζ(δ)υγαριά, ζ(δ)εύγλα, υποζ(δ)ύγιο σύζ(δ)υγος,
ζ(δ)υγωματικά, ζ(δ)εύξις κλπ. Επίσης και οι λέξεις που προέρχονται από
την λέξη ζυγόν σε άλλες «ινδοευρωπαϊκές» γλώσσες –αρχαίες ή νέες-
διατηρούν εμφανέστατη την σημασιολογική αλλά και ηχητική σύμπτωση
με το ίδιο αντικείμενο : η περσική yugh, η Χιττιτική iúkán, η γοτθική juk, η
λατινική iugum, η λιθουανική jungas, η αγγλική yoke, η γαλλική joug, ή η
ισπανική yugo, σημαίνουν όλες τον ίδιο γεωργικό μηχανισμό, αλλά είναι
επίσης σημαντικό να προσθέσουμε ότι την συναντάμε και σε μη«ινδοευρωπαϊκες» γλώσσες όπως η Αραβική, (zawg) όπου και εκεί
σημαίνει ζεύγος ! Η τροπή των φθόγγων από δυ σε zu ,yu, iu και ju, είναι
συνήθης και προέρχεται από την διαφορετική απόδοση με βάση την
προφορά της κάθε γλώσσας. Παράλληλα, σε καμία από τις παραπάνω
γλώσσες δεν αναλύονται περαιτέρω ετυμολογικά οι αντίστοιχες λέξεις,
γεγονός που σημαίνει πολύ απλά ότι οι λέξεις που αντιστοιχούν με την
λέξη ζυγόν, δεν αποτελούν κατάλοιπα μιας «κοινής» εξελικτικής πορείας
των γλωσσών αυτών, αλλά ότι είναι ένα στοιχείο επίκτητο, και αποτέλεσμα
μιας ξένης προς αυτές τις γλώσσες πρωτοελλαδικής επίδρασης, όχι με τη
μορφή δανείου, όπου συνήθως αντικαθίσταται ένας υπάρχων τοπικός
τύπος, αλλά με την μορφή της εισαγωγής ενός εντελώς νέου για τους λαούς
αυτούς τεχνικού όρου ! Είναι επίσης σημαντικό το να αναφέρουμε ότι
εκτός από την κυριολεκτική της ερμηνεία, η ίδια η λέξη ζυγόν / jugάm μας
αποκαλύπτει και το γιατί επιλέχθηκε ως συμβολική για την ονομασία μιας
τόσο σημαντικής επιστήμης όπως είναι στην πραγματικότητα η γιόγκα, και
μας δείχνει ότι ως τέτοια βρίσκει πλήρη εννοιολογική ερμηνεία στην
Ελληνική γλώσσα φανερώνοντας το υψηλότατο πνευματικό επίπεδο του
λαού που την εδίδαξε, και το σημαντικότερο: μας φανερώνει επίσης και
την αρχαιότητα της εποχής που την εδίδαξε ! Η Γιόγκα ταυτίζεται λοιπόν
με την έννοια του ζυγού, για να συμβολίσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα
καλλιέργειας της ψυχοσωματικής ισορροπίας, που ελέγχει αξονικά το
σώμα και το πνεύμα ταυτόχρονα. Παρομοιάζεται δηλαδή η διδασκαλία της
Γιόγκα με έναν άξονα, -όπως είναι ο ζυγός στην προκειμένη περίπτωση-,
δια του οποίου εξασφαλίζεται μια ισορροπημένη και παράλληλη πορεία
δύο διακριτών ανθρωπίνων δυνάμεων. Εκφράζεται έτσι ως η τεχνική της
σύζευξης πνευματικών και σωματικών δυνάμεων, καθώς και τα
αποτελέσματα που αυτή υπόσχεται με προϋπόθεση την καλλιέργεια,
συνδέοντας νοηματικά τις λανθάνουσες δυνάμεις του ανθρώπου, με τους
σπόρους, οι οποίοι με την κατάλληλη μέθοδο καλλιέργειας
πολλαπλασιάζουν το μέγεθος τους, δίνοντας πλήρη φυτά και καρπούς. Η
χρήση της έννοιας ζυγόν / jugάm, κάτω από αυτήν την οπτική
αναδεικνύεται ως η πλέον κατάλληλη για συμβολισμό, διότι κατά την
αρχέγονη εκείνη εποχή, θα εξέφραζε μεταφορικά τα παραπάνω νοήματα με
τον πιο παραστατικό και κατανοητό τρόπο μέσα από μια οικεία αγροτική
εικόνα, βγαλμένη μέσα από τις πιο κοινές ασχολίες της καθημερινής ζωής
των ανθρώπων. Aς συμβολική έννοια επομένως, αποδεικνύεται απόλυτα
κατάλληλη διότι συμπυκνώνει με μία και μόνη λέξη, την ιδέα της
παράλληλης εργασίας των δύο υποζυγίων (σώμα και πνεύμα) που έλκουν
προς την ίδια κατεύθυνση (σκοπό) ισορροπώντας κάτω από τον ίδιο
μηχανισμό (ζυγόν / jugam – την ψυχοσωματική μέθοδο), υπό την
καθοδήγηση του γεωργού (νους – αυτοπειθαρχία), δίνοντας ως αποτέλεσμα
τους καρπούς της καλλιέργειας που εξ αυτού του συνδυασμού αποκτώνται
(ψυχική και σωματική ισορροπία). Προκύπτει λοιπόν ως αυτονόητο το
συμπέρασμα ότι ο λαός, στην γλώσσα του οποίου ανήκουν οι δύο
διαφορετικές λέξεις (δύο + άγω) που συνέθεσαν τη λέξη - κλειδί (ζυγόν >
jugάm), είναι το πιο πιθανό να επέλεξε και την συμβολική ονομασία της
μεθόδου με την ίδια λέξη, με δεδομένη την ανάγκη μιας πρωθύστερης
κατανόησης της ετυμολογίας της και των συμβολισμών που αυτή στηρίζει.
Υπάρχει όμως γιʼ αυτό και μια επιπρόσθετη διαισθητική θα λέγαμε
επιβεβαίωση: Η ταυτότητα του πολιτισμού που δημιούργησε τηνπανάρχαια μέθοδο ψυχοσωματικού συντονισμού της γιόγκα, δεν διαφέρει
καθόλου από την ταυτότητα που υποδεικνύει η πασίγνωστη διαχρονική και
υπερτοπική διαθήκη των αρχαίων Ελλήνων που συμπυκνώνεται στην
φράση «Νους υγιής εν σώματι υγιή», γνωρίζοντας την πολύ μεγάλη
σημασία που είχε γιʼ αυτούς η διατήρηση της ισορροπίας σώματος και
πνεύματος, κατά τους αιώνες της κλασσικής εποχής. Η ανάλυση και η
διδασκαλία της ψυχοφυσιολογίας του ανθρώπου σε ένα τέτοιο βάθος όπως
αυτό της γιόγκα, δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι το αποτέλεσμα μιας
ανεξάρτητης και αποκομμένης από τον μέσο άνθρωπο επιστήμης, αλλά
αντίθετα, επειδή είναι ανθρωποκεντρική, εκ των πραγμάτων οφείλουμε να
αναζητήσουμε την πλαισίωση της αφʼ ενός με μια υψηλότατη πνευματική
ανάπτυξη ολόκληρου του λαού που την ανέπτυξε και την εφάρμοσε, και
αφʼ ετέρου την πλαισίωση της με καθʼ εαυτό λεπτομερείς ιατρικές
γνώσεις σχετικές με την φυσιολογία και την παθολογία του ανθρωπίνου
σώματος. Όλα αυτά είναι δεδομένα για τον αρχαίο Ελληνικό λαό και
πολιτισμό της κλασσικής εποχής, και βεβαίως θα μπορούσαμε κάλλιστα να
τα υποθέσουμε και για τους προγόνους του. Η Αγιουρβέδα ως τυπική
ιατρική επιστήμη των Βεδών, βασίζεται στο ψυχοσωματικό θεωρητικό
υπόβαθρο της γιόγκα, και η αρχαία Ελληνική ιατρική που ακόμη και
σήμερα χρησιμοποιείται από τους μουσουλμάνους της Ινδίας διατηρώντας
το όνομα Unani, είναι παρόμοια με την Αγιουρβέδα, αν και πιο σύνθετη
καθώς διατηρεί τέσσερα πρότυπα ιδιοσυγκρασιών αντί για τρία. Επίσης η
Αγιουρβέδα στην βάση της είναι καθʼ όλα όμοια με την επιστήμη της
«ίασης δια της φύσης» του Ιπποκράτη, στον οποίο σήμερα αναγνωρίζεται
διεθνώς η πατρότητά της, και βέβαια θεωρείται ο πατέρας και της
σύγχρονης ιατρικής στον οποίο ορκίζονται όλοι οι γιατροί του κόσμου πριν
πάρουν το δίπλωμα τους. Μια αρχέγονη κοινή πηγή λοιπόν και των τριών
πολύ παρεμφερών ιατρικών μεθόδων μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί ως το
πιθανότερο γεγονός. Μπορούμε επομένως να ισχυριστούμε με βεβαιότητα
μετά την ανάλυση των παραπάνω στοιχείων, ότι εκτός των οποιονδήποτε
άλλων συμπερασμάτων, αποδεικνύεται πλέον και από γλωσσολογικής
πλευράς ότι : η αρχέγονη προέλευση των παραπάνω λέξεων που έχουν την
έννοια ζυγός οργώματος, οφείλεται σε μια κοινή εξωτερική πηγή, που δεν
είναι άλλη από τον λαό-φορέα της πρωτοελληνικής γλώσσας, ο οποίος
πολύ πριν διδάξει την μέθοδο γιόγκα, είχε διδάξει στους προγόνους όλων
των λαών που διατηρούν κοινή ονομασία για την έννοια ζυγός, και την
χρήση ενός μηχανισμού καλλιέργειας που αργότερα θα επέφερε μια
επαναστατική αλλαγή στην πορεία της εξέλιξης τους … θα τους μετέτρεπε
από νομάδες, κυνηγούς και τροφοσυλλέκτες, σε μόνιμα εγκατεστημένους
γεωργικούς πληθυσμούς και ουσιαστικά, με την επιτακτική ανάγκη της
αποθήκευσης, προστασίας, και διανομής της πλεονάζουσας γεωργικής
παραγωγής που αυτή η τεχνική δημιούργησε, θα έθετε τις βάσεις για την
σταδιακή δημιουργία πόλεων ! Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε
πως εάν η λέξη «ζυγόν» ήταν κατάλοιπο μιας κοινής μητέρας γλώσσας, θα
έπρεπε με δεδομένη την σχετικά περιορισμένη σημασία της, να
αναμένουμε πολύ περισσότερες λέξεις, να έχουν την ίδια εξάπλωση, την
ίδια αντοχή και επιβίωση στο χρόνο, και την ίδια ηχητική και εννοιολογική
παράλληλη πορεία, με αυτές που μπορούν να χαρακτηρισθούν ΚΟΙΝΕΣ σε
ΟΛΕΣ τις ΙΕ γλώσσες, που στην πραγματικότητα δεν υπερβαίνουν μια
εικοσάδα. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί λόγοι που οδηγούν τουςεπίδοξους ερμηνευτές του γλωσσικού φαινομένου, να πιστεύουν πως
κατέχουν ένα ερμηνευτικό passepartout της πορείας του από μια κοινή
γλώσσα - μητέρα, την στιγμή που καμία γλώσσα δεν συγκεντρώνει
ενδείξεις για έναν τέτοιο τίτλο, και φυσικά ούτε και η Ελληνική για την
οποία επιφυλάσσουμε τον τίτλο της γλώσσας –πατέρα, μέσα από μια
τελείως διαφορετική διαδικασία γέννησης γλωσσικών χαρακτηριστικών !
Το σύνηθες σφάλμα είναι η αποσπασματική εξέταση στοιχείων και η
εξαγωγή συμπερασμάτων από περιορισμένο αριθμό δειγμάτων, με βάση
προκαθορισμένα πρότυπα. Η Gimbutas π.χ. δεν δίνει καμία ουσιαστική
ερμηνεία για την σχέση Πρωτοελληνικής και Σανσκριτικής. Συχνά οι
μακρόχρονες σχέσεις διαφόρων ξεχωριστών λαών οδήγησαν στην
δημιουργία συγγενικών γλωσσικών χαρακτηριστικών, που όμως
συγκρινόμενα μέσα στο σύνολο των λεγομένων γλωσσών, δεν έχουν την
εμβέλεια που απαιτείται για να δικαιολογηθεί η προέλευση τους από
κάποιο κοινό πρόγονο, καθώς ανιχνεύονται συνήθως σε 3 ή 4 κατά μέσο
όρο γλώσσες. Επίσης ένας άλλος σημαντικός λόγος που συμβάλλει στην
ψευδαίσθηση αυτή, είναι τα πολύ στενά χρονικά περιθώρια μέσα στα
οποία τοποθετείται η δημιουργία των γλωσσών και η εξέλιξη των
γλωσσικών ζυμώσεων, καθώς και η συμπίεση των διαδικασιών που
οδήγησαν στη διαμόρφωση τους, επιβεβλημένη από δογματικές
θρησκευτικές αντιλήψεις, άσχετες με την επιστημονική σκέψη. Τέλος
θεωρώ σημαντικό να προσθέσω ένα επί πλέον στοιχείο, που προέρχεται
από την περιοχή του Ινδού ποταμού, μια και σχετίζεται άμεσα με την
Γιόγκα : Από μερικές επιγραφές όπου βρέθηκαν τα ειδώλια του Μοχέντζο
Ντάρο, των οποίων έχουν γίνει γνωστές οι ερμηνείες, προκύπτει ότι οι πιο
πειθαρχημένοι και ασκητικοί yogis την εποχή εκείνη, έφεραν τον τιμητικό
τίτλο Mina ! Αυτή η λέξη όμως στην Σανσκριτική τουλάχιστον γλώσσα,
δεν έχει καμία άλλη έννοια ή έστω παράγωγη λέξη, εκτός από μια και μόνη
ακριβώς ομόηχη της, που όμως σημαίνει απλά «ψάρι», και που βεβαίως
μόνο συμπτωματική θα μπορούσε να θεωρηθεί, εφʼ όσον ούτε
κυριολεκτικά, αλλά ούτε και μεταφορικά ως ονομασία δεν εμπεριέχει
κανένα στοιχείο που να μπορεί να σχετισθεί με την γιόγκα και ειδικά με
έναν κορυφαίο τίτλο που αποδίδει σεβασμό. Αντίθετα η λέξη αυτή (Mina)
συνδυαζόμενη με όλα τα παραπάνω στοιχεία που αποδεικνύουν την
ελληνικότητα της λέξης γιόγκα, θα μπορούσε να συσχετισθεί με τους
πρώτους πρωτοέλληνες αποίκους της κοιλάδας του Ινδού από το Αιγαίο,
είτε ως Μινωίτες την αποίκησαν είτε ως Μινύες. Και στις δύο περιπτώσεις
οι ανώτατοι τίτλοι για τους άρχοντες των δύο θαλασσοπόρων
πρωτοελληνικών φυλών θα μπορούσαν να εμπνεύσουν μια ονομασία όπως
αυτή (Μίνως ή Μίνας ), όπως πιθανότατα έχει συμβεί και με τον πρώτο
Φαραώ Μήνα των ιστορικών δυναστειών στην Αίγυπτο, καθώς η ονομασία
αυτή απεδόθη και στις δύο περιπτώσεις ως τίτλος και όχι ως προσωπικό
όνομα. Απο το βιβλίο 'Η Αθέατη Όψη του Ινδοευρωπαϊκού Ζητήματος'
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΘΕΑΣΗ MOTHMAN ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Ο Αυτόπτης μάρτυρας και παραλίγο θύμα μιας αλλοκοσμικής επίθεσης είναι κάτοικος Νεάπολης Θεσσαλονίκης και  αφηγήθηκε τα παρακάτω...
Ήταν βραδινή ώρα φέτος το καλοκαίρι και κατέβηκα να πετάξω τα σκουπίδια Κρατούσα στα χέρια μου 2 γεμάτες μαύρες σακούλες σκουπιδιών και ενώ κατευθυνόμουνα στον κάδο απέναντι κάτι με τράβηξε να κοιτάξω προς την ταράτσα μιας απέναντι οικοδομής που βρίσκεται επί της οδού ανατολικής Ρωμυλίας Στο περιβάλλον υπήρχε μια παράξενη ησυχία και το βλέμμα μου καρφώθηκε στα κάγκελα μιας απέναντι πολυκατοικίας .
Ίσως γιατί διέκρινα κάποια σκοτεινή παρουσία που έμοιαζε σαν γιγαντίαια νυχτερίδα Εστίασα ακίνητος γιατί φαινόταν να ακουμπά πάνω στο περβάζι του κιγκλιδώματος της ταρατσας.Μια τεράστια φιγούρα σαν μια μεγάλη σκιά Έμεινα ακίνητος γιατί παρατηρούσα κάτι το οποίο μου φαινότανε παράξενο αφού φανταστείτε ότι στα χέρια μου κρατούσα τις σακουλές με τα σκουπίδια και δεν κουνιόμουνα να τις πετάξω στον κάδο. Τότε συνέβη, ένα πλάσμα ανθρωποειδή με μεγάλα μαύρα φτερά και κόκκινα σαν φωτιά ματιά βρισκόταν στο σημείο που πριν φάνταζε σαν μεγάλη σκιά .Η απόσταση ήταν τόση όση είναι μεταξύ του δρόμου και μιας 4οροφης οικοδομής και μερικές δεκάδες μετρά απόσταση από το σημείο που βρισκόμουν.
Το πλάσμα κατάλαβα ότι κατάλαβε ότι το είδα και με γυρισμένο το κεφάλι του προς έμενα άλλα με κλειστά τα φτερά με παρατηρούσε και αυτό Πάγωσα...ξαφνικά ανοίγει τα φτερά του κάνοντας ένα κύκλο πάνω από την πολυκατοικία σαν να πήρε ύψος και με φανερά επιθετική στάση κατευθύνθηκε στην πλευρά του δρόμου που βρισκομουνα.Με έπιασε πανικός και δεν έβγαζα λέξη Ασυναίσθητα έκανα μια κίνηση σηκώνοντας τα χέρια μου μπροστά μου κρατώντας τις γεμάτες σακουλές σαν ασπίδα καθώς αυτό το τέρας χύμηξε επάνω μου Ένιωσα 2 χτυπήματα πάρα πολύ δυνατά και κατάλαβα ότι οι σακούλες είχαν γίνει κομμάτια από τα νύχια των ποδιών αυτού του τρομερού τέρατος Τα μάτια του ήταν ότι πιο κόκκινο έχω δει ποτέ μου Με τα χέρια συνεχεία σηκωμένα και ότι είχε απομείνει από τις σακούλες συνέχιζα να προσπαθώ να αμυνθώ μαύρο αυτό φτερωτό πράγμα ξαφνικά έκανε πίσω καθώς ένα αυτοκίνητο περνούσε από τον δρόμο και φώτιζε την οδό
Έμεινα σοκαρισμένος δεν θυμάμαι πως μπόρεσα να πάω σπίτι μου ήταν ένας εφιάλτης αυτό που έζησα Σας στέλνω αυτήν την ιστορία γιατί ίσως κάποιος άλλος σαν και εμένα να έχει κάποιο παρόμοιο περιστατικό και βρεθεί τελικά κάποια εξήγηση....
Σημ.e-files (To περιστατικό συνέβη και για ευνόητους λόγους δεν δημοσιεύουμε το όνομα του θύματος ελπίζουμε να υπάρξει και κάποια ακόμα αναφορά από την Θεσσαλονίκη η άλλη περιοχή ώστε να μπορέσουμε να σχηματίσουμε κάποια εντύπωση για το αληθινό του γεγονότος.)
Πάντως ενημερωτικά λίγα λόγια για το τι είναι ο mothman δίνουμε παρακάτω...Περιμένουμε και άλλα στοιχεία το θέμα είναι υπό έρευνα....
O "Mothman" , σύμφωνα με το θρύλο, είναι ίσως ένα από τα πιο παράξενα "πλάσματα" που γνώρισε ποτέ η Αμερικανική ήπειρος. Κόκκινα μάτια, ψηλότερο από τον άνθρωπο, μεγάλα φτερά σαν της πεταλούδας, εκπληκτική ομοιότητα με την κουκουβάγια.
Πρώτη αναφορά για τον Mothman γίνεται στην εφημερίδα "New York Sun" στις 18 του Σεπτέμβρη του 1877, όπου γίνεται λόγος για ένα περίεργο πλάσμα με ανθρώπινη υπόσταση αλλά με φτερά ...νυχτερίδας. Οι εμφανίσεις του συνεχίζονται στη Νέα Υόρκη και πιο συγκεκριμένα στο Μπρούκλιν, μέχρι και το 1880
\
Το 1966, το πλάσμα αυτό φέρεται να έχει σκορπίσει κυριολεκτικά τον τρόμο στους κατοίκους του Πορτ Πλέζαντ, στην πολιτεία Βιρτζίνια των ΗΠΑ. Η πρώτη του αυτή επανεμφάνιση μετά από έναν περίπου αιώνα απουσίας έγινε τη νύχτα της 15ης του Νοέμβρη εκείνης της χρονιάς, κοντά σε ένα εγκαταλειμμένο εργοστάσιο με ΤΝΤ. Τη νύχτα εκείνη λοιπόν, ένα ζευγάρι, οι Scarberry και Mallette, αντιλήφθηκαν ένα "δημιούργημα" που ξέφευγε από οτιδήποτε είχαν δει ή φανταστεί ως τότε. Όταν εκείνο κινήθηκε προς την πόρτα του εργοστασίου, το ζεύγος πανικοβλήθηκε και έτρεξαν στο αυτοκίνητό τους να σωθούν. Λίγο αργότερα, αντελήφθησαν το ίδιο πλάσμα σε έναν λοφίσκο κοντά στο δρόμο. Το πλάσμα αυτό με την ανθρώπινη υπόσταση έτρεχε πίσω από το αυτοκίνητό τους. "Είχε ανθρώπινη μορφή, γκρίζο χρώμα, φτερά νυχτερίδας με ένα άνοιγμα 3 μέτρων και κόκκινα λαμπερά μάτια στο ύψος της πλάτης". Σύμφωνα πάλι με τις μαρτυρίες τους, έβγαζε κραυγές νυχτερίδας, τους ακολούθησε για αρκετή ώρα, παρά τις προσπάθειες του Roger Scarberry να το αποφύγει οδηγώντας με πάνω από 160 χιλιόμετρα/ώρα. "Διατηρούσε την ίδια ταχύτητα με εμάς", είπε ένα από τους δυο μάρτυρες. Στη συνέχεια, το ζεύγος έτρεξε στο σερίφη για να καταγγείλει το γεγονός... Πολλοί άλλοι άνθρωποι της περιοχής είδαν το Mothman στη συνέχεια, και μέχρι το Δεκέμβριο η αστυνομία λάμβανε συνεχώς κλήσεις για παρόμοια περιστατικά και παρέμενε διαρκώς σε κατάσταση συναγερμού
.
Την ίδια νύχτα που συνέβη το άνωθεν περιστατικό, ένας άλλος άνθρωπος είχε να κάνει με τον άνθρωπο-πεταλούδα. Σε μια απόσταση 135 χιλιομέτρων μακριά από το Πορτ Πλέζαντ όπου λαχτάρησε το ζεύγος, συγκεκριμένα στα περίχωρα του Σάλεμ, ένα άνδρας έβλεπε τηλεόραση όταν η οθόνη έγινε χωρίς λόγο απότομα μαύρη, ενώ ταυτόχρονα ακούστηκε ένας οξύς ήχος σαν μακρόσυρτο παραπονιάρικο σφύριγμα. Ο σκύλος του σπιτιού άρχισε να γαβγίζει σαν τρελός. Το σφύριγμα συνεχίστηκε ακόμα και όταν ο Partridge, ο εν λόγω άνδρας, έσβησε τελείως την τηλεόραση. Βγαίνοντας έξω είδε το σκύλο του να κοιτάζει προς την κατεύθυνση της σιταποθήκης, 150 μέτρα πέρα από το σπίτι. Στρέφοντας το φως ενός δυνατού φακού προς τα εκεί είδε "δυο στρογγυλούς κύκλους ή μάτια, που έμοιαζαν με φανούς ποδηλάτου. Κινούνταν συνεχώς και σίγουρα δεν ήταν μάτια ζώου". Το σκυλί έτρεξε προς τα εκεί. Ο Partridge το φώναξε πίσω, αλλά μάταια. Μπήκε στο σπίτι να πάρει την καραμπίνα του αλλά ήταν τόσο επηρεασμένος από τα "μάτια" που είχε δει, που σκέφτηκε πως θα ήταν πιο σοφό να μείνει στο εσωτερικό του σπιτιού. Κράτησε το όπλο στα χέρια του όλη τη νύχτα. Το πρωί ο σκύλος δεν είχε ακόμα επιστρέψει.
Δυο μέρες μετά, ο Partridge διάβασε την αναφορά που είχε κάνει το ζευγάρι που είδε το "πλάσμα". Μέσα σ΄ αυτή γινόταν λόγος για ένα σώμα σκύλου στην άκρη του δρόμου, και λίγη ώρα αργότερα, όταν έφευγαν άρον-άρον από την περιοχή, το σώμα του σκύλου έλειπε. Ο Partridge έκανε αυθόρμητα το συσχετισμό ανάμεσα στο σώμα αυτό και την εξαφάνιση του σκύλου του. Ποτέ δεν ξαναβρήκε το ζώο του.
Στις 16 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε μια συνέντευξη Τύπου στο χώρο του δικαστηρίου της επαρχίας και το ζεύγος που είχε γίνει μάρτυρας της εμφάνισης του "πλάσματος" κοντά στο εγκαταλειμμένο εργοστάσιο επανέλαβε την ιστορία του. Ο βουλευτής Halstead που είχε γνωρίσει ήδη το ζεύγος, πήρε πολύ στα σοβαρά την περιγραφή τους. Κάποιοι ερευνητές δήλωσαν πως δεν υπήρχε κανένας λόγος να αμφιβάλει κανείς για την αλήθεια των όσων εξιστόρησαν. Πολλοί δημοσιογράφοι που παρέστη στη συνέντευξη έκαναν την ιστορία ακόμα πιο τρανταχτή, σε σημείο που ο Mothman έγινε ένα είδος θρύλου.
.
Ένα άλλο εξίσου περίεργο γεγονός ήταν το ότι όταν ο βοηθός του σερίφη ο οποίος είχε αναλάβει την υπόθεση πήγε στο εγκαταλειμμένο εργοστάσιο μετά την κατάθεση του ζεύγους, διαπίστωσε έκπληκτος παρεμβολές στα κύματα του ραδιοφώνου του αυτοκινήτου του. Όπως κατέθεσε κι αυτός στη συνέχεια, ο ήχος της παρεμβολής ήταν πολύ ισχυρός και έμοιαζε με τον ήχο που κάνει μια κασέτα όταν την περνάμε στα γρήγορα. Ο ήχος ήταν τόσο δυνατός που χρειάστηκε να κλείσει το ραδιόφωνο.
Από τότε και μέχρι το Νοέμβριο του 1967, υπήρξαν πολλές αναφορές από άτομα που ισχυρίζονταν ότι είδαν τον άνθρωπο-κουκουβάγια. Σε μια από αυτές, περιγράφουν το πλάσμα σαν κάτι που σηκώθηκε αργά από το έδαφος: "ένα μεγάλο γκρίζο πράγμα, πιο ψηλό και από τον άνθρωπο, που δεν είχε κεφάλι, είχε όμως δυο μεγάλους κόκκινους κύκλους ψηλά στο στήθος".
Τουλάχιστον εκατό άτομα είδαν το πλάσμα και, από το σύνολο των μαρτυριών τους, εξήχθη η ακόλουθη γενική περιγραφή του: ύψος μεταξύ 1, 5 και 2,10 μέτρων, φαρδύτερο από άνθρωπο, περπατά με δυσκολία με πόδια σαν κι αυτά που έχουν οι άνθρωποι, και σέρνοντάς τα. Βγάζει έναν ήχο σαν τσίριγμα. Τα μάτια του βρίσκονται στην κορυφή της πλάτης. α φτερά του είναι όμοια με εκείνα της νυχτερίδας, αλλά δεν τα χτυπά όταν πετάει. Όταν απογειώνεται ανεβαίνει ευθύς κατά πάνω, όπως ένα ελικόπτερο. Το χρώμα του είναι γκρι ή μαύρο. Δυο μάρτυρες δήλωσαν ότι είχαν ακούσει κάτι σαν "μηχανικό βουητό" τη στιγμή που πετούσε από πάνω τους.
Για έναν περίπου χρόνο, τα περίεργα γεγονότα διαδέχονταν το ένα το άλλο στην περιοχή. Επιστήμονες, ερευνητές, κυνηγοί φαντασμάτων συρρέουν κατά δεκάδες, ο πιο διάσημος από αυτούς είναι ο John Keel, δημοσιογράφος-συγγραφέας που έγινε κατά κάποιο τρόπο ο κύριος χρονικογράφος της υπόθεσης Mothman
.
Η έλευση του Mothman δεν ήταν όπως φαίνεται ένα τυχαίο γεγονός αλλά κάτι που θα προειδοποιούσε κάποιους ανθρώπους για ένα τραγικό γεγονός που βρισκόταν στα σκαριά. Γίνεται λόγος για την κατάρρευση μιας μεγάλης γέφυρας που προκάλεσε το θάνατο 77 αθώων ανθρώπων μέσα σε μια νύχτα. Εκείνες τις τραγικές στιγμές πολλοί άνθρωποι φέρονται να είδαν δυο φωτεινά κόκκινα σημάδια στο νυχτερινό ουρανό. Μετά από αυτό, κανείς δεν είναι σίγουρος να ξαναείδε τον Mothman.
Ποιος ήταν λοιπόν ο Mothman και ποια η σχέση του με το τραγικό περιστατικό; Ό,τι και να ήταν το πλάσμα, όλα συγκλίνουν στο ότι δεν είχε σχέση με κάποια απάτη. Υπήρχαν πολλοί αξιόπιστοι μάρτυρες που είχαν δει το ίδιο πράγμα. Προτάθηκε σαν εξήγηση ότι το πλάσμα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από έναν πελαργό, που είχε κατά πάσα πιθανότητα μεταναστεύσει νότια του Καναδά. Όπως και να' χε, ήταν μια κάποια εξήγηση, αν και οι μάρτυρες την απομάκρυναν αμέσως ακόμα και σαν πιθανότητα αφού εκείνο που είχαν δει δεν είχε τίποτα πάνω του από πελαργό.
Ελλείψει λογικής εξήγησης, η υπόθεση Mothman παραμένει ένα μυστήριο. Το όλο θέμα βρίθει εντυπωσιακών ιστοριών, αλλά εκείνο που το κάνει μοναδικό είναι οι μαρτυρίες πλήθους ανθρώπων, ατόμων που χαρακτηρίσθηκαν άξιοι εμπιστοσύνης, ακόμα και δικαστικών λειτουργών αλλά και αστυνομικών της περιοχής.
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316?ref=stream#

Ιπτάμενο ανθρωποειδές στα Αστερούσια όρη

Ημερομηνία : Καλοκαίρι 1986, απόγευμα Σε μια απομακρυσμένη
περιοχή τρεις νεαροί άντρες καθώς κυνηγούσαν αντίκρισαν ένα
ιπτάμενο γιγαντιαίο ανθρωποειδές χρώματος σκούρου γκρι το οποίο
πετούσε καταπάνω τους σε χαμηλό ύψος, είχε φτερά σαν της
νυχτερίδας, κοφτερά νύχια και ένα μακρύ ράμφος. Το πλάσμα θύμιζε
διασταύρωση ανθρώπου με πτεροδάχτυλο. Εξαφανίστηκε γρήγορα
από την περιοχή.

Πρωσοπικα σαν διαχειριστης τις σελιδας η συγκεκριμενη μαρτυρια,ιστορια μου φερνει  στο μυαλο τον γνωστο σε οσους βεβαια ειναι ψαγμενοι, mothman,που υπαρχουν μαρτυριες και φωτο με την εμφανιση του  και στην Ελλαδα,αλλα ακομη υπαρχει και ιστορια ζευγαριου για την περιοχη Τρεις Εκλλησιες-Καλογεροι στην περιοχη Αλμυρου στο Γαζι Ηρακλειου.
Παρακατω θα δειτε κ μερικες φωτογραφιες του συγκεκριμενου...




ΗΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

Το χαμοδράκι

Αξίζει το κόπο να αναφέρουμε τα λεγόμενα ενός γέρου τσοπάνη του
Σταύρου Γαλάνη (που τα αφηγήθηκε στο μελετητή Κωνσταντίνο
Αποστολόπουλο, το 1954, όταν ο ίδιος ήταν 90 ετών). «Αυτή η
δουλειά πάει τώρα είκοσι πέντε κι ακόμα χρόνια. Την θυμάμαι όμως
καλά, γιατί τότε αυτό το ξωτικό το βλέπαμε. Ήταν ένα παράξενο
πράμα που μας αναστάτωνε, μας ρήμαξε τις στάνες, όχι μόνο τις
δικές μας αλλά και των άλλων χωριών όσα έβοσκαν στα λιβάδια της
Σαράνταινας και στο Μεσοβούνι. Κάποτε, ξαφνικά ενώ ήταν
καταξαστεριά και ούτε φύλλο δεν κουνιόταν… παρουσιαζόταν δτα
γίδια μας και στα πρόβατά μας ένα ξωτικό πράμα, σαν ήσκιος, σαν
ένα μικρό κατάμαυρο σύννεφο, και διάβαινε γλήγορα από πάνω τους.
Τότε τα πλάκωνε ο ήσκιος… Άλλη φορά πάλι το ξωτικό
παρουσιάζεται σαν ζαγάρι και άλλη φορά σαν τραϊ. Όπως το θυμάμαι
τη τελευταία φορά που το είδα, η φάτσα του ήτανε σαν τραγίσια αλλά
έμοιαζε και σαν ανθρώπινη. Ήταν όμως πολύ άσχημο. Στραβοπόδαρο
και σούραε σαν τσοπάνος. Μπερδευόταν μες στα πρόβατα και τα
γίδια και τα καβαλίκευε. Τα γίδια μας, άμα τα καβαλίκευε μερικά,
προτιμούσε τα τραγιά, τάπιανε ένας τέτοιος φόβος που πρόγκαγαν
και έφευγαν σαν δαιμονισμένα. Τα σκυλιά, μόλις τόβλεπαν,
σαούργιαζαν μαζεμένα και δεν αλύχταγαν. Και όταν θέλαμε να
πυροβολήσουμε, μόλις βλέπαμε το ξωτικό, μας έπιανε ένας τέτοιος
παράξενος φόβος, που δεν μπορούσαμε ούτε να το πυροβολήσουμε,
ούτε να κουνηθούμε καθόλου. Παραλύαμε πραγματικά. Τι πράμα
ήταν αυτό κανένας δεν ξέρει. Άλλοι έλεγαν τότε πως δεν ήταν τίποτα,
άλλοι πως τα πράματά μας έτρωγαν φαρμακερό χορτάρι και ψοφάνε,
άλλοι ότι προσβάλλονται από την αρρώστια του άνθρακα και ψοφάν.
Όλα όμως τούτα ήταν παραμύθια και ότι λέγαμε πως βλέπαμε, το
βλέπαμε στʼ αληθινά. Εμείς είμαστε βλάχοι και όλα τα ξέρουμε. Και
τα φαρμακερά βοτάνια και τον άνθρακα. Στη φαντασία τους βλέπουν
μόνον αυτοί που φοβούνται. Εμείς είμαστε ξώμαχοι και δεν μας
σκιάζει τίποτα.»
Πηγή: Βέμπος Θανάσης, Οι πύλες του Αλλόκοσμου (2η έκδοση),
σελ. 136
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316

Τραγικές "συμπτώσεις" σε Ελλάδα-Αγγλία


Στις 12 Μαρτίου 1990 τρία κοριτσάκια, η 6χρονη Τριάδα Τσούνη, η
8χρονη Ευαγγελία Παπά και η 7χρονη Χριστίνα Τσιλιμαντού,
βρέθηκαν νεκρά, παγιδευμένα μέσα σε ένα εγκαταλειμμένο
επαγγελματικό ψυγείο, στο χωριό Τρύφος της βορειοδυτικής
Αιτωλοακαρνανίας. «Χρειάζεται πράγματι κόπος για να χωρέσει ο
νους κάποιου το πώς μπήκαν τα παιδιά στο θάλαμο και πολύ
περισσότερο, πως τράβηξαν τη βαριά για τα χέρια τους πόρτα, ώστε
να ασφαλίσει αεροστεγώς και να τα καταδικάσει σε αργό,
βασανιστικό θάνατο», απορούσε ο δημοσιογράφος που έκανε το
ρεπορτάζ σε εφημερίδα της εποχής (Ελευθεροτυπία 13/03/1990). Οι
κάτοικοι του χωριού απέδωσαν τη τραγωδία σε μια παράξενη μοίρα
που συνόδευε τα κοριτσάκια από την αρχή της ζωής τους : η 6χρονη
Τριάδα Τσούνη είχε επιζήσει από θαύμα, όταν πέθαναν στη γέννα τα
δύο αδερφάκια της (γι’ αυτό είχε ονομαστεί έτσι). Η 8χρονη
Ευαγγελία Παπά είχε γεννηθεί «εις μνήμην» του πρώτου της αδερφού
ο οποίος είχε πεθάνει από ξαφνική αρρώστια πριν 9 χρόνια και όταν
ήταν και αυτός 8 χρονών. Το χειρότερο ήταν ότι λίγες ώρες πριν γίνει
γνωστή η τραγωδία στον Τρύφο, η Βρετανία συγκλονιζόταν από ένα
παρόμοιο περιστατικό : τρία αγοράκια 3, 4 και 6 χρονών, πέθαναν
από ασφυξία όταν παίζοντας εγκλωβίστηκαν σε ένα παλιό ψυγείο
που βρισκόταν κοντά στα σπίτια των άτυχων παιδιών στην αγροτική
περιοχή Λάντλοου…
Πηγή: Θανάσης Βέμπος, Το κουτί της Πανδώρας, Εκδόσεις Μάριος
Βερέττας, (2000), σελ. 95-96
Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK...https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%9A%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B1/560057367393316